سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح و توسعه بیش از ۲۰۴ هزار متر شبکه فاضلاب شهر جوانرود

مدیر شرکت آب و فاضلاب جوانرود، از اصلاح و توسعه ۲۰۴ هزار و ۱۵۴ متر شبکه فاضلاب شهر جوانرود در هفت سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیکاووس عزیزی نصب مدیر شرکت آب و فاضلاب جوانرود گفت : تا سال ۹۲ اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهر جوانرود ۹۹ هزار و ۷۶۶ متر انجام شده بود که هم اکنون به ۲۰۴ هزار و ۱۵۴ متر اصلاح و توسعه پیدا کرده است.

او به افزایش دبی ورودی آب در هفت سال گذشته اشار کرد و گفت : میزان دبی ورودی آب در سال ۹۲ از ۱۷۵ لیتر در ثانیه هم اکنون به ۳۰۰ لیتر در ثانیه افزایش داشته است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب جوانرود افزود: تعداد مشترکین شهر جوانرود نیز در این مدت از ۹ هزار و ۵۰۰ مشترک به ۱۶ هزار و ۷۶۵ مشترک افزایش یافته است.

عزیزی نصب افزود: حجم مخزن‌های آب شهری نیز در مدت یاد شده از ۱۶ هزار متر مکعب به ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب افزایش پیدا کرده است.

او به افزایش تعداد روستا‌های زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب جوانرود اشاره کرد و گفت: در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید، ۲۶ روستا در این شهرستان زیرپوشش آب و فاضلاب بود که هم اکنون به ۵۴ روستا افزایش یافته است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان جوانرود افزود: تعداد ایستگاه‌های پمپاژ آب شرب روستایی در هفت سال گذشته از ۶ ایستگاه به ۱۲ ایستگاه افزایش یافته است.

عزیزی نصب، به افزایش یک و نیم برابری میزان تولید آب روستایی در شهرستان جوانرود هم اشاره کرد و گفت: آب تولیدی در روستا‌های این شهرستان به ۲ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۵۲ متر مکعب افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.