سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه هندیجان:

نماز جمعه بزرگترین رویداد اجتماعی هفتگی در هر شهر است

حجت الاسلام حسینی گفت: نماز جمعه بزرگترین رویداد اجتماعی هفتگی در هر شهر است و برکات معنوی و اجتماعی به همراه دارد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برخی آثار و برکات و خدمات اجتماعی، تربیتی و فرهنگی نماز جمعه گفت: نماز جمعه بزرگترین رویداد اجتماعی هفتگی در هر شهر است.

او افزود: اقامه نماز جمعه علاوه بر ذکر و یاد خدا و دعوت به تقوا، اخلاق مداری و وحدت، روشنگری و بصیرت افزایی در مورد مسائل روز جهان و کشور را به همراه دارد و در واقع اجتماع باشکوه مومنین در صفوف دشمن شکن جمعه رمز بقای اسلام و نظام و بر هم زننده نقشه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: نماز جمعه مهم‌ترین کانون امر به معروف و نهی از منکر و محل ظهور تولّی و تبرّی که بالاترین واجبات و فروع دین است محسوب می‌شود.

امام جمعه هندیجان در ادامه مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته از سوی نهاد نماز جمعه در ۴ ماه نخست امسال را در حوزه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، تعالی مساجد، نشر و ترویج فرهنگ و معارف قرآن، خدمات اجتماعی و معیشتی، مطالبه گری و پیگیری و حل و فصل مسائل مراجعان بر شمرد و اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی و وقفه‌ها و مشکلاتی که به این خاطر بر امور کشور حاکم شده بود، بحمدالله کار‌ها متوقف نماند و در حد توان و با رعایت شرایط جدید حرکت رو به جلو ادامه داشته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.