سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا یک دستگاه مانیتورینگ تنفسی به بیمارستان لقمان حکیم سرخس

یک دستگاه مانیتورینگ تنفسی به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال توسط کارکنان خیر و نیک اندیش منطقه ویژه اقتصادی سرخس خریداری و به بیمارستان لقمان حکیم سرخس اهدا شده است.


 امیر سعید امیر احمدی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: یک دستگاه مانیتورینگ تنفسی به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال توسط کارکنان خیر و نیک اندیش منطقه ویژه اقتصادی سرخس خریداری و به بیمارستان لقمان حکیم سرخس اهدا شده است.

او افزود: دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی جهت نمایش سیگنال‌های حیاتی بیمار در بخش‌های مهم و مراقبت‌های ویژه "Ccu_lcu-Nlcu" اورژانس و اتاق‌های عمل به عنوان یکی از تجهیزات ضروری و لازم بکار می رود.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: این دستگاه مانیتورینگ در شرایط نامطلوب بودن حال بیمار، هشدار‌های لازم را به تیم پزشکی می‌دهد.
بیشتربخوانید:


تنها بیمارستان شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سرخس با کمبود تجهیزات پزشکی از جمله نبود حتی "یک دستگاه سی تی اسکن" و کادر متخصص درمانی روبرو است و بیماران با کمبود تجهیزات پزشکی دست و پنجه نرم می‌کنند و برای انجام معاینات پزشکی مجبورند مسیر ۱۶۵ کیلومتری سرخس به مشهد که به "  جاده مرگ " معروف است را پیموده تا در بیمارستان‌های مشهد ویزیت و تحت درمان قرار بگیرند که می‌طلبد مسئولین علوم پزشکی مشهد با خریداری تجهیزات پزشکی به یاری مردمان مرزنشین سرخس بشتابند.

انتهای پیام//م. ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.