سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۲ هزار و ۸۸۴ نفر در استان همدان به ویروس کرونا

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان همدان به ۲ هزار و ۸۸۴ نفر رسید.

منوچهر کرمی، رئیس مرکز بهداشت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با اشاره به اینکه  آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس  به ۲ هزار و ۸۸۴ نفر رسید اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ۳۴۰ نفر از آنها فوت شده اند و  هم اکنون هم  ۵۵۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: هم اکنون ۵ شهرستان  همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند وکبودراهنگ در وضعیت قرمزکرونایی و ۵ شهرستان رزن، اسدآباد، بهار، فامنین و در گزین در وضعیت زرد شیوع کرونا  قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خواستار مراجعه تنها افرادی که علائم حاد بیماری کووید ۱۹ را دارند و یا در ارتباط با بیماران کرونایی بوده اند به آزمایشگاه‌ها شد و اظهار داشت: تا زمانی که علائم بیماری را نداشته اید به مراکز ۱۶ ساعته و یا درمانگاه‌ها مراجعه نکنید چرا که با مراجعه به این مراکز امکان ابتلا به این ویروس وجود دارد .

کرمی خواستار زدن ماسک در تمامی ارتباطات مردم با خارج از خانه شد و گفت: در خانه هم افراد خانواده باید فاصله ی اجتماعی را با هم رعایت کنند.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.