سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ده هزار هکتار اراضی قصرشیرین به زمین های آبی تبدیل می شود

فرماندار قصرشیرین گفت: قصرشیرین شهرستانی با ظرفیت های بزرگ تجاری ،اقتصادی و کشاورزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار قصرشیرین گفت:  شهرستان قصرشیرین  ظرفیت های بزرگی برای توسعه دارد و قطب کشاورزی استان کرمانشاه است.

مرادعلی تاتار در جلسه شورای اداری شهرستان قصرشیرین افزود: ده هزار هکتار اراضی زیردست سدهای شهرستان است که در آینده به آبی تبدیل می شوند و استفاده از ظرفیتهای این حوزه باعث رفع معظل بیکاری خواهد شد.

تاتار در ادامه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا استفاده از ماسک در ادارات و رعایت پروتکل های بهداشتی یک ضرورت است و با مدیرانی که در زمینه رعایت مسائل بهداشتی کوتاهی کنند برخورد خواهد شد.

او در ادامه گفت: ادارات باید پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و تکریم آنها را الویت قرار دهند.

او گفت: با توجه به تغیر ساعت کاری ادارات استان رعایت این اصل ضروری است و مدیران باید در زمینه رعایت کاهش مصرف انرزی تدابیر لازم را لحاظ کنند.

معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: شناخت جریانهای سیاسی و استفاده از ظرفیت جوانان یک ضرورت است.
حجت الله خدرویسی افزود: قصرشیرین شهرستانی با پتانسیل های بزرگ سیاسی و فرهنگی است و در زمینه کارکردهای اقتصادی هم نقش فرا ملی دارد.
او گفت: برای توسعه این شهرستان مرزی دست یاری به سوی مردم و مسولان دراز می کنیم تا با اتحاد و همدلی شاهد موفقیتهای بیشتری این شهرستان باشیم.
در پایان با حکم استاندار کرمانشاه حجت الله خدرویسی به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشرین منصوب شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.