سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید و افتتاح ۶ مرکز جوار کارگاهی در شیراز

همزمان با پنجمین روز از هفته ملی مهارت مجوز شش مرکز جوار کارگاهی در شیراز به صورت نمادین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با پنجمین روز از هفته ملی مهارت مجوز شش مرکز جوار کارگاهی در شیراز به صورت نمادین افتتاح شد. 

در این مراسم که با حضور مسئولان شرکت شایان دیزل، روسای اتحادیه صنف الکتریک، درب و پنجره ساز آهنی، تاسیسات مکانیکی و مسئولان اتاق اصناف استان و شهرستان کوار و در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس مهندس هاشمی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، مجوز مراکز جوار کارگاهی از سوی دکتر کوشکی به آنان اهدا شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در این آئین نمادین افتتاح گفت: دامنه خدمات آموزشی سازمانآموزش فنی و حرفه‌ای کشور بسیار وسیع بوده و این آموزش‌ها افراد قابل ملاحظه‌ای از جمله کارجویان، دانشجویان، سربازان، روستائیان و عشایر، زندانیان، شاغلان صنایع و صنوف و بیشتر اقشار جامعه را پوشش می‌دهد.

او بیان کرد: تنها کانونی که در کشور بصورت رسمی و متعهدانه خلاء مهارتی کارجویان را برطرف مینماید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

کوشکی ارتقاء مهارت تکنسیت ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف را نیز یکی از اهداف آموزش‌های مهارتی در جهت توسعه و شکوفایی مهارتی کشور بر شمرد و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی را در این راستا دانست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در پایان تاکید کرد که کوتاهترین و مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به اشتغال فرا گیری آموزش‌های مهارتی است.

جوارکارگاهی، مرکزی است که از لحاظ تجهیزات آموزشی، مستقل از جریان خط تولید بوده و هر واحد صنعتی به تنهایی یا چند واحد صنعتی به اشتراک می‌توانند آن را تأسیس و اداره کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.