سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

۴ مرداد ماه نقطه عطف توسعه استان اردبیل بود

استاندار اردبیل ۴ مرداد ماه را نقطه عطفی برای استان اردبیل و کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: مرداد ماه سال ۷۹ مقام معظم رهبری به استان اردبیل تشریف آوردند که نقطه عطفی برای استان اردبیل در بحث توسعه زیرساختی بود.

او افزود: با اعتبارات حاصل از سفر کار‌های بسیار خوبی شروع شد که می‌توان به چهاربانده کردن جاده‌های استان، رونق گرفتن تولیدات کشاورزی، صنعتی و احداث سد‌ها اشاره کرد.

استاندار اردبیل ۴ مرداد را برای کل کشور مبارک دانست و گفت: در این روز سلسله صفویه پایه گذاری شد. خاندانی که توانستند تمامیت ارضی را برای کشور ما ایجاد کنند که از لحاظ اقتصادی و فرهنگی بسیار پربار بود و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی نامگذاری شد.

بهنام جو روند توسعه استان را در شرایط کرونایی خوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود کرونا، سازندگی در استان با سرعت و شدت ادامه دارد.

او تصریح کرد: سه پیست اسکسی در حال ساخت است که با اتمام آن‌ها در سال آینده، اردبیل هاب پیست اسکی کشور می‌شود.

استاندار اردبیل اتمام راه آهن اردبیل – میانه، چهاربانده کردن ۷۰ کیلومتر از جاده‌های استان، عرضه اولین ماشین سنگین با استاندارد یورو ۵، راه اندازی بارانداز ریلی و شهرک صنعتی مشترک با جمهوری آذربایجان و تاسیس ۱۶۰۰ هکتار گل خانه با محصولات صادراتی را از جمله پروژه‌های مهم سال جهش تولید معرفی کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.