سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه هزار میلیارد تومانی دولت برای عمران روستاهای استان کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای روی کار آمدن تاکنون سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی به دهیاری‌های روستا‌های استان اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امیر خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت: اعتبارات دهیاری‌ها از حدود ۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۰۰ میلیارد تومان در سال‌های گذشته رسیده که این اعتبار برای کار‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در روستا‌ها هزینه شده است.

او اضافه کرد: توجه به روستا‌ها و توسعه زیرساخت‌های روستایی از مهمترین اولویت‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم است و خوشبختانه اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب و تا قبل از دولت یازدهم تنها ۲۱۳ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بود که این مهم در هفت سال گذشته دولت تدبیر و امید به یک هزار و ۴۷۰ روستا رسیده و موجب تثبیت جمعیتی روستا‌ها شده است.

خسروانی اظهار داشت: دولت برای اشتغال پایدار روستایی ۱.۵ میلیارد دلار اختصاص داده که در تمامی دولت‌های قبل و بعد از انقلاب سابقه نداشته و سهم استان کرمانشاه نیز از این تسهیلات ارزان قیمت ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.

او گفت: زلزله ویرانگر ۲۱ آبان ۹۶ نیز موجب شد تا ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر از منابع تسهیلاتی با نرخ سود چهار درصد به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه افزود: پرداخت این تسهیلات، توسعه زیرساخت‌های اشتغال، تثبیت اشتغال و رونق تولید را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.