سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان و تله کابین کرمانشاه

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و تله کابین کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پویش، تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.

این تفاهم نامه در ۱۰ ماده و ۴ بند به منظور توسعه همکاری‌های ورزشی و جذب حمایت‌های گروه مذکور از توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تنظیم و منعقد شده است.

ایجاد زیرساخت‌های ورزشی مهیج در مجموعه تله کابین کرمانشاه، حمایت از برخی برنامه‌های ورزشی استان، حمایت از تیم‌های ورزشی با هماهنگی اداره کل، پیش بینی شرایط ویژه جهت استفاده خانواده ورزش و جوانان استان از امکانات این مجموعه از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم نامه است.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان با با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان خود آماده ایجاد شرایط مناسب جهت ارتباط بهتر ورزش با بخش خصوصی جهت بهره مندی متقابل می‌باشد.

او افزود : ورزش قهرمانی بیش از هر عرصه دیگری نیازمند حمایت بخش خصوصی است و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه بخشی از ضروریات توسعه ورزش قهرمانی در استان را پوشش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود : بستر سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش استان بر اساس مواد قانونی موجود فراهم است و از سایر سرمایه گذاران و علاقه‌مندان بخش خصوصی نیز دعوت می‌کنیم برای بهره مندی از این شرایط در ورزش سرمایه گذاری کنند.

رحیمی گفت: اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه کاملا جدی و علاقه‌مند است میزبان سرمایه گذاران و صاحبان صنعت و تولید بخش خصوصی باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.