سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان سمنانی

علیرضا خدابنده از پرداخت ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت راهبران شغلی در کمیته امداد استان سمنان برای ایجاد اشتغال ویژه مددجویان در دستور کار است گفت: ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مجریان طرح پرداخت‌شده است.

او افزود: با پرداخت این تسهیلات ۲۳۳ فرصت شغلی جدید برای مددجویان این نهاد ایجادشده است و این در حالی است که ۳۶ نفر از راهبران شغلی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در استان همکاری داشتند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه ایجاد یک هزار و ۱۵ فرصت شغلی برای مددجویان، از طریق راهبران شغلی در کمیته امداد استان سمنان هدف‌گذاری شده است تصریح کرد: نظام راهبران شغلی یکی از طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی است که به‌منظور توانمندسازی و رسیدن به استقلال مالی مددجویان اجرا می‌شود.

خدابنده با اشاره به اینکه ایجاد پایداری بیشتر طرح‌های خوداشتغالی مددجویان از اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود افزود: در الگوی خویش‌فرمایی، مددجو باید در خصوص تمام فرآیند‌های مربوط به مدیریت منابع مالی، بازاریابی، بازار سازی و برند سازی محصولات تولیدی فعال باشد.

او گفت: این در حالی است که در مدل رهبران شغلی این موارد بر عهده راهبر شغلی خواهد بود و مددجو فقط به تولید محصول خواهد پرداخت و در این روش، مددجویان دغدغه و نگرانی از بازاریابی و فروش محصول خود را ندارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در این روش مددجویان با تکیه‌بر راهبر شغلی خود وارد عرصه تولید و فروش می‌شوند ابراز کرد: بهره‌گیری از ظرفیت خیران برای ایجاد اشتغال در استان ضروری است.

خدابنده از راه‌اندازی نخستین کانون خیرین کارآفرین کشور در این استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های مهدی‌شهر و دامغان نمایندگی این کانون را راه‌اندازی کرده و ایجاد این کانون در سایر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.