سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع الکترونیکی گاز مایع در مهاباد

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مهاباد گفت: گاز مایع فقط از طریق کارت و به صورت الکترونیکی در این شهرستان توزیع می‌شود.

تیردادی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های  ناحیه مهاباد با اشاره به اینکه طرح سهمیه‌بندی بنزین از سال گذشته در کشور آغاز و به مرحله اجرا رسیده است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: حدود ۹ هزار و ۲۰۰ خانوار مشترک نفت سفید در مهاباد مصرف کننده گاز مایع هستند.

تیردادی ادامه داد: در کنار این تعداد خانوار، یکسری اصناف مانند ایزوگام کارها، مجتمع‌های بین راهی، و سایر اصناف نیاز به گاز مایع دارند که بنا داریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط  توزیع گاز مایع به این اصناف را نیز ساماندهی کنیم.

او با اشاره به اینکه اکنون تمام خانوار نفت سفید سوز در این شهرستان به صورت الکترونیکی و در قالب کارت‌های بانکی در حال دریافت سهمیه خود هستند، تصریح کرد: توزیع الکترونیکی نفت سفید در حال انجام است و به زودی عملیاتی و اجرایی می‌شود.

او اظهار داشت: ثبت نام خانوار‌ها و اصناف در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) به صورت کاملا رایگان و تنها یک بار صورت می‌گیرد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های  منطقه مهاباد در ادامه گفت: برای توزیع الکترونیکی گاز مایع نیز به زودی با همکاری شرکت‌های موزع، تاسیسات مردمی و عاملین توزیع کار‌های لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.