سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای امسال؛

احیای ۴ واحد صنعتی تعطیل شده خراسان جنوبی

۴ واحد صنعتتی تعطیل و نیمه تعطیل خراسان جنوبی، از ابتدای امسال احیا شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

حسن نژاد سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این واحد‌ها با کمک وزارت صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تغییر خط تولید دادند و برای احیای دوباره آن‌ها پروانه بهره برداری صادر شد.

او افزود: این واحد‌ها در حوزه صنایع غذایی، سلولزی و شیمیایی احیا شدند و با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی، ۵۰ شغل جدید ایجاد شد.

حسن نژاد بیان کرد: از ۴ واحد احیا شده، سه واحد صنعتی در شهرستان بیرجند و یک واحد هم در شهرستان خوسف به چرخه تولید بازگشتند.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: تلاش می کنیم  تا پایان امسال مشکل سرمایه در گردش و یا نوع تولید،  ۲۰ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل دیگر استان را رفع و آنها را احیا کنیم.

او  بیان کرد: با راه اندازی این واحد‌ها حداقل ۵۰۰ نیروی کار به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

حسن نژاد همچنین از افتتاح طرح‌های بزرگ صنعتی استان در سال جهش تولید خبر داد و افزود: امسال واحد‌های نیمه تمام بزرگ صنعتی خراسان جنوبی در حوزه‌های فرآوری طلا، کنسانتره و گندله آهن و آهن اسفنجی مجتمع فولاد قاینات به بهره برداری می‌رسند.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: حجم سرمایه گذاری طرح‌های قابل افتتاح، هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که با بهره برداری آن‌ها برای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.