سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در خوزستان کاهش یافت

استاندار خوزستان گفت: تعداد بیماران ترخیصی کرونا به نسبت موارد بستری بیشتر است و تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری در حال کاهش است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: شیب کرونا ویروس در استان نزولی است و در طول ۲۰ روز گذشته تعداد موارد ترخیصی به نسبت موارد بستری بیشتر است و تعداد مرگ‌ و میر ناشی از این بیماری نیز در حال کاهش است.

او بیان داشت: مردم تا حدودی شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت کردند و دستگاه‌های دولتی، فرمانداران و دانشگاه‌های علوم پزشکی هم اقدامات خوبی انجام دادند.

شریعتی با بیان اینکه در پاییز احتمال دارد با توجه به سرما و شیوع آنفلوانزا با پیک دوم بیماری مواجه شویم افزود: در حال افزایش تمهیدات لازم و فراهم نمودن تجهیزات بیشتر بهداشتی از جمله تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه و دستگاه‌های کمک تنفسی هستیم.

استاندار خوزستان با درخواست از مردم برای رعایت نکات بهداشتی گفت: شهروندان تا جای ممکن از حضور در اجتماعات و گردهمایی‌ها پرهیز نمایند و از وسایل محافظت شخصی همچون ماسک استفاده نمایند و تا زمانی که واکسن یا داروی قطعی این بیماری در دسترس قرار گیرد باید نحوه سازگاری با این ویروس را پیدا کنیم به صورتی که هم فعالیت‌ها و کار‌های روزمره ادامه داشته باشد و هم از گسترش ویروس پیشگیری شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.