سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای افزایش سایت‌های پروازی در آذربایجان شرقی

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت:در نظر داریم با همکاری کمیته ورزش‌های هوایی، با حضور در تمامی ۲۱ شهرستان استان، سایت‌های پروازی جدیدی را شناسایی و نسبت به راه اندازی و اخذ مجوز‌های لازم اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی حسن پور رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی  در جلسه بررسی، هم اندیشی و امکان سنجی ایجاد ورزش‌های هوایی در شهرستان کلیبرگفت: این شهرستان با توجه به وجود مناطق بکر، سرسبز و کوه‌های مناسب بهترین مکان برای ایجاد سایت پروازی است.

او ادامه داد: ما برنامه داریم تا توریسم ورزشی را توسعه بدیم و این امر با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و همکاری مسولان شهرستان نقش بسزایی در توسعه توریسم منطقه خواهد داشت.

او ادامه داد: از مسولان شهرستان به ویژه فرماندار به خاطر توجه ویژه‌ای که به ورزش و به خصوص ورزش‌های هوای دارند تشکر می‌کنم
خدابخش فرماندارشهرستان کلیبرهم با بیان اینکه یکی از زیرشاخه‌های صنعت گردشگری، گردشگری ورزشی است، گفت: در این میان ورزش‌های هوایی جزو پرطرفدارترین رشته‌ها در دنیا محسوب می‌شود که در تلاش هستیم در بهترین مکان ممکن نسبت به راه اندازی رشته پاراگلایدر، پاراموتور و زیپ لاین اقدام کنیم.

او ادامه داد: امیدواریم با توسعه این رشته ورزشی و حضور ورزشکاران و گردشگران شاهد توسعه و رونق شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.