سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگرانی انگلیس و آمریکا از آزمایش موشکی ضدماهواره روسیه

انگلیس و آمریکا از آزمایش جدید موشکی روسیه که می‌تواند ماهواره‌ها را در فضا هدف قرار دهد ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انگلیس و آمریکا از آزمایش موشکی ضد ماهواره روسیه ابراز نگرانی کردند.

بر این اساس، ژنرال جان ریموند، فرمانده عملیات فضایی آمریکا اعلام کرد: روسیه اقدام به آزمایش یک موشک ضدماهواره کرده است. این آزمایش تهدیدی برای ما و سیستم فضایی آمریکا است.

همچنین هاروی اسمیت، رئیس اداره فضانوردی انگلیس نیز با ابراز نگرانی از اقدام روسیه گفت: اقدام جدید مسکو استفاده صلح آمیز از فضا را تهدید می‌کند و تهدیدی علیه ماهواره‌ها و سامانه‌های فضایی است که دنیا به آن‌ها وابسته است.

این مقام انگلیسی از روسیه خواست از انجام آزمایشات بیشتر خودداری کند.

گفتنی است روسیه به موشک‌هایی دست یافته است که می‌تواند ماهواره‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا را در فضا هدف قرار دهد. امری که می‌تواند تهدیدی برای فعالیت‌های جاسوسی این دو کشور باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اینهارابزارکنارازدزدهای پشت میزنشینهاچخبر اگرطبری واقعاانقدرکه میگیدزدوبندکرده چرا طولش میدن ..آخه مگرمیشه معاون یارئیس دفتریک آدم انقدرزدوبندکنه ولی من خبرنداشته باشم ..ای بابااقااین خائن های وطن فروش راهرچه زودترشناسای کنیدوسزای اعمال زشت وپلیدشان برسانید.چرادولت نمیخادکاری انجام بده تاجلوی این همه زدوبندگرفته بشه والله به الله اگراینجورپیش بره دیگرمردم توان یاری راازدست میده .گرانی گرانی گرانی بی مسعولیتی مدیران وطن فروش هرکس به این کشورخیانت بکنه مثل اینه که بامادرخودش زنامیکنه
آدم
۲۰:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ایران باید زودتر شروع می کرد،حالا هم دیر نیست ما باید به این توان موشکی دست یابیم که در صورت بروز جنگ بتوانیم فورا چشمان مهاجم را در فضا از حدقه به در آوریم