سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۶ طرح اقتصادی در ملایر

فرماندار ملایر گفت: امسال ۱۶ طرح بزرگ اقتصادی در ملایر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی فرماندار ملایر درمراسم آغاز عملیات احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در شهرک صنعتی شوشاب ملایر گفت: از پارسال تاکنون ۱۶ طرح بزرگ اقتصادی و تولیدی در این شهرستان با اعتبار سه هزار میلیارد تومان در حال اجرا است که تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: این طرح‌ها به منظور توسعه و بهبود اقتصادی، ایجاد اشتغال و معیشت مردم از سال گذشته و امسال آغاز شده است.

ولدی با بیان اینکه این طرح‌ها تا دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: با راه اندازی این طرح‌ها برای ۲ هزار ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه درجهت سند راهبردی توسعه شهرستان نیز طرح‌های زیادی در دست اجرا است بیان کرد: چند طرح دیگر در زمینه احیای واحد‌های تولیدی و واحد‌های تملیکی بانک‌ها همچون کیان وینسا در دست اقدام است که با پیگیری حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر، در شرکت کیان‌ویسنا، پنل خورشیدی تولید خواهد شد.

ولدی یادآور شد: یکی از سرمایه‌گذاران ملایر که از سال ۹۴ واحد‌های وی تعطیل شده بود تیز به تنهایی یک‌هزار میلیارد تومان طرح در حال سرمایه‌گذاری دارد.

این مسئول بیان کرد: با تمام توان در خدمت بخش خصوصی هستیم تا با جدیت بیشتر در این شهرستان سرمایه‌گذاری شود.

ولدی ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار همدان و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، یک‌ماهه تمامی مجوز‌های این طرح صادر شد و به همت سرمایه‌گذار مرحله نخست آن ۶ ماهه و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: طی روز‌های آینده ۵۰ هزار ماسک رایگان در ۱۰ نقطه این شهرستان توزیع می‌شود.


حجت الاسلام آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه مسئولان برای سرمایه‌گذاران تسهیل‌گری کنند، گفت: با توجه به تلاش برای بهبود اقتصاد، تولید، معیشت مردم و پاسخگویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید، باید در مسیر تولید و سرمایه‌گذاری تسهیل‌گری کرد و با مردم ارتباط گرفت.

او ایجاد اشتغال و تولید را نوعی جهاد برشمرد و اظهار داشت: مدیران در کنار سرمایه‌گذاران در این جهاد شرکت کنند و سیاست و اولویت همه ما باید خدمت به مردم، جهش تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری باشد.


او گفت فرش قرمز خود را زیر پای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم و هیچ مواردی مانع پیشرفت سرمایه‌گذاری در این شهرستان نخواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگاه استان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با ۱۶ طرح بزرگ اقتصادی که در این شهرستان در دست اجرا است، هر ماه یک طرح به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.