به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود چایچی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در این مورد گفت: این ۲ نفر در ماه گذشته با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در امر امداد رسانی و پاسخگویی به تماس گیرندگان واقعی با سامانه ۱۲۵ شدند.
او، افزود: این دو نفر با تماس از طریق گوشیهای تلفن همراه خود و همچنین باجههای تلفن عمومی سطح شهر اقدام به مزاحمت میکردند.
به گفته او، با توجه به اصرار افراد خاطی به مزاحمت از طریق سیستم موجود در ستاد فرماندهی سازمان، شماره تلفن و مکان تماس گیرنده مشخص و با هماهنگی مقام قضایی افراد مذکور شناسایی و دستگیر شدند.
چایچی، تصریح کرد: انگیزه و قصد آنها از این کار توسط دستگاه قضایی در دست بررسی است.
انتهای پیام/م