سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تولید رمز عبور از مشکلات مردم

استاندار همدان گفت: رمز حل مشکلات مردم، حمایت از سرمایه گذاران و تولید است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در شهرک صنعتی شوشاب ملایر افزود: اولویت نخست ما در این استان حمایت از تولید و اشتغال به منظور ارتقای معیشت مردم است.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: متاسفانه انتشار و گسترش ویروس کرونا موجب شد هجمه زیادی به بخش تولید وارد شود که با تدبیر دولت تهمیدات لازم برای حمایت از تولید و تولیدکننده اندیشیده شد.

استاندار همدان اظهار داشت: پس از تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا، این شعار نیز به شعار‌های قبلی ما اضافه شد و طبق آن سلامت و حفاظت از مردم در مقابل ویروس کرونا در اولویت امروز کشور قرار گرفت و در این راستا در مقایسه با سایر کشور‌های پیشرفته، توفیقات خوبی کسب کرده‌ایم.

شاهرخی ادامه داد: در این مسیر ادامه چرخه تولید، حفظ مشاغل موجود و سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذار به منظور تامین کالا‌های اساسی و نیاز‌های ضروری، تداوم چرخه تولید و حمایت از کارگران و صنعتگران صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه استان همدان به منظور بهبود تولید و اشتغال یک سند راهبردی و برنامه عملیاتی توسعه از پیش تعیین شده طراحی کرده و سالانه میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری مشخص است ادامه داد: در این زمینه ملایر جلوتر از برنامه سند راهبردی توسعه در حال حرکت است.

استاندار همدان گفت: ملایر یک منطقه مستعد در تمامی حوزه‌ها است و با تلاش و توان بیشتر مسئولان و نمایندگان این شهرستان، این جهش باید بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

شاهرخی سرمایه‌گذار کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی را یکی از ملایری‌های ریشه‌دار، اصیل و پرتوان دانست و افزود: نمونه این افراد در ملایر کم نداریم و بزرگترین سرمایه این شهرستان وجود مردمی با فرهنگ، متدین و انقلابی است که این امر موجب رشد و توسعه روزافزون ملایر شده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار هنگام ورود به استان باید مطمئن باشد که این سرمایه‌گذاری اثرگذار و برای حفظ سرمایه ملی است یادآور شد: با وجود تمامی مشکلات و دغدغه‌ها، تمام تلاش مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان صدور مجوز یک‌روزه برای سرمایه‌گذاران، آسان‌سازی مسیر سرمایه‌گذاری و مهیا کردن زیرساخت‌ها است.

استاندار همدان از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: هر چه می‌توانید مهربان‌تر، حامی‌تر و دلسوزتر از گذشته با تولیدکنندگان برخورد کنید و روند را برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر هموار کنید.

شاهرخی با تاکید بر اینکه به آینده استان همدان و شهرستان ملایر امیدوارم گفت: ملایر نقشه‌های خوبی برای آینده خود طراحی کرده و هم اکنون سه هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلفی همچون سنگ و فرآوری سنگ، معدن، گاوداری ۶ هزار رأسی شستا و چهار هزار رأسی پگاه را در دست اجرا دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: در کوتاهترین زمان ممکن طرح احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در ملایر به اتمام برسد و به‌زودی شاهد بهره‌برداری این طرح بزرگ باشیم.

عملیات اجرایی کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی روز پنجشنبه با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی شوشاب ملایر آغاز شد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.