سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگنه به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

بررسی اصلاح ساختار بودجه؛ هفته آینده در مجلس

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه گفت: کمیته اصلاح ساختار بودجه از شنبه هفته آتی، روزانه چهار ساعت به صورت فشرده مبانی اصلاح ساختار بودجه را بررسی می‌کند.

محسن زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اصلاح ساختار بودجه اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه سندی را در ۹ فصل و شصت و پنج پروژه برای اصلاح ساختار بودجه تهیه کرده و ما نیز از ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم طی جلسات متعدد به احکامی رسیده ایم که باید بعد از بررسی بین کمیسیون‌ها تقسیم شده و کار اصلاح بودجه سریعا آغاز شود.

وی افزود: کمیته اصلاح ساختار بودجه  از شنبه هفته آتی، روزانه چهار ساعت به صورت فشرده مبانی اصلاح ساختار بودجه را بررسی می کند که در روز اول جلسه خود به مباحث مالیات و مولدسازی درآمد دولت به منظور اصلاح ساختار بودجه خواهد پرداخت.


بیشتر بخوانید:


زنگنه تصریح کرد: روند بررسی  مبانی و سرفصل های مختلف در کمیته  تا پایان روز دوشنبه  ادامه خواهد داشت و بعد از آن و در نیمه دوم هفته آینده  این احکام میان کمیسیون های تخصصی مجلس تقسیم می‌شود.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه تاکید کرد: تلاش ما این است که بررسی اصلاح ساختار بودجه تا شهریور ماه به پایان برسد تا بتوانیم بنا بر توافق مجلس با دولت  این اصلاحات ساختاری را در بودجه سال آینده اعمال کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.