سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مانور بزرگ اطفاء حریق در مراتع شهرستان مهریز

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز از اجرای بزرگترین مانور اطفاء حریق در مراتع مهریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی باقری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: با توجه به استعداد آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی، مانور آمادگی نیرو‌های منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.

او افزود: ارزیابی توان عملیاتی نیرو‌های منابع طبیعی و دیگر ارگان‌های مرتبط در اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع، آمادگی کارکنان و چگونگی مدیریت بحران هنگام حریق، فراهم کردن تجهیزات در حالت اضطراری و رفع نواقص احتمالی از اهداف مانور اطفاء حریق در شهرستان مهریز است.

باقری تصریح کرد: با توجه به بارش‌های امسال و نوع پوشش گیاهی همه مسئولان شهرستان مهریز برای مقابله با هرگونه آتش‌سوزی آمادگی لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: در این مانور نیرو‌های مدیریت بحران شهرستان مهریز با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات موجود آمادگی خود را برای پیشگیری و اطفای هرگونه آتش سوزی در عرصه‌های منابع ملی به نمایش گذاشتند.

باقری با اشاره به نقش مهم مردم محلی در جلوگیری از گسترش آتش سوزی در مراتع، گفت: روستائیان، بهره برداران، دهیاران و شورا‌های روستا‌ها نسبت به آتش سوزی در مراتع حساسیت نشان داده و با مشاهده آتش سوزی حتما مراتب را با شماره تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.