سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی تذکری در صحن علنی:

چنارانی: برخی نمایندگان دوماه نشده کمیسیون عوض می‌کنند/ نیکزاد:جابه‌جایی نمایندگان میان کمیسیون‌ها هر ۶ ماه امکان‌پذیر است

نماینده مردم نیشابور گفت: هر نماینده ۶ ماه یک بار می‌تواند تقاضای تغییر کمیسیون را به هیئت رئیسه بدهد، اما هنوز دو ماه نگذشته که روز گذشته جابه‌جایی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در جلسه  علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: طبق   آیین‌نامه داخلی هر نماینده ۶ ماه یک بار می‌تواند تقاضای تغییر کمیسیون به هیئت رئیسه بدهد و این انتقال با نصاب آراء امکان‌پذیر است، اما هنوز دو ماه نگذشته  است که روز گذشته در کمیسیون رأی‌گیری به عمل آمد و جابه‌جایی صورت گرفت.

وی افزود: با امتیازبندی خاص به ۴۱ نفر امتیاز خاص داده شد و ۱۵۰ تا ۲۰۰ امتیاز به هر کدام اضافه شد، این در حالی است که باید طبق سوگندی که یاد کردیم به آیین‌نامه وفادار باشیم و لازم است آیین‌نامه به صورت کامل اجرا شود.

علیرضا نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس در پاسخ به تذکراین نماینده گفت: هر نماینده در هر ۶ ماه امکان درخواست جابه‌جایی دارد که با رعایت مباحث قانونی این امکان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.