سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وظیفه اول بسیجیان جنگ فرهنگی و تولید باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی گفت: وظیفه اول بسیجیان آمادگی و جنگ فرهنگی، جنگ نرم و سایبری، تولید و عمران است، بنابراین انتظار داریم بسیجیان در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دومین جشنواره مالک اشتر در شهرستان خوسف گفت: بسیجیان جهان اسلام تا تمام جان از خون شهدا دفاع خواهند کرد، و افق همراهی و همدلی در بسیجیان موجود است که حق بسیج هم همین است.

او افزود: رهبری خطاب به بسیجیان در آذر ماه سال ۹۸ دستورات و توصیه‌هایی مبنی بر اینکه بسیجیان باید در همه زمینه ها؛ دفاع در میدان سخت و نیمه سخت آماده به کار باشند و در همه جایی، راهبرد و تاکتیک آماده داشته باشند و در هیچ قضیه‌ای غافلگیر نشوند، گفت: توصیه دوم رهبری به بسیجیان این است که در جنگ نرم عکس العملی و واکنشی عمل نکنند، بلکه باید یک قدم از دشمن جلوتر باشیم و حرکت خنثی کننده را از قبل انجام دهیم.

قاسمی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان در آذرماه سال ۱۳۹‪۸ بیان کرد: بنا به فرموده رهبری بسیج در معرض و نفوذ دشمن است تا از درون بسیج را با مشکل مواجه کنند، ولی بدانید که بر همه پیروز خواهید شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: جشنواره مالک اشتر قصد دارد از وضع موجود به وضع مطلوب برسد و بسیجیان مطلوب را رشد دهد روند سازی در سازمان و حرکت به جلو، ارتقا آمادگی، رصد به موقع، عیب یابی سازمان و برطرف کردن آن از دیگر اهداف این جشنواره است.


بیشتر بخوانید 


قاسمی افزود: در جشنواره مالک اشتر از مدیران خدوم، تولید کننده فکر نو و حرکت‌های پیش رونده تجلیل می‌شود، این جشنواره مسیر حرکت سازمان را نشان می‌دهد، بنابراین ضعف‌ها را باید رفع و نقاط قوت را باید تقویت کنیم.

او مطرح کرد: وظیفه اول بسیجیان آمادگی و جنگ فرهنگی، جنگ نرم و سایبری، تولید و عمران است، بنابراین انتظار داریم بسیج باید در این مسیر حرکت کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در بحث اقتصاد و اشتغال جوانان با توجه به هجمه دشمن باید بیشتر کار کرد، ولی ما تشکیلات زیادی در جامعه داریم، ولی جوانان ما مشکل دارند و ما از این خلاقیت‌ها به درستی استفاده نمی‌کنیم، جشنواره مالک اشتر باید حامی این جوانان باشند.

او ادامه داد: فرمانده و مسئول بسیجی باید موقعیت خود را بداند، بنابراین فرمانده بصیر خالص ومخلص و شجاع در جشنواره مالک اشتر تجلیل می‌شود.

جشنواره مالک اشتر باید از قاسم سلیمانی‌ها و شهید حججی‌ها و شهید نجمی‌ها تقدیر کند.

بشیری فرمانده سپاه ناحیه خوسف نیز در این جشنواره گفت: بسیج انعطاف پذیر است و باید با توجه به شرایط و منویات رهبری حرکت کند.

فرمانده سپاه خوسف با بیان اینکه در جریان جنگ اقتصادی هستیم افزود: هیچ برنامه و فعالیتی نیست که بسیج بتواند در راستای اعتلای نظام کار بکند، ولی کوتاهی کند.

بشیری تصریح کرد: مسولان بسیجی وظیفه دارند برای تحقق رزمایش مواسات و همدلی، زمینه را برای فعالیت بسیجیان مهیا کند.
در این جشنواره از فرمانده هان پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین خوسف تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.