سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام نیک بین در مخالفت با طرح توزیع قیر رایگان:

نوع توزیع قیر فساد آور است/ ما متخصص از بین بردن منابع ملی کشور هستیم

نماینده مجلس گفت: این نوع توزیع قیر فسادآور است و مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان با این نوع توزیع مخالف‌اند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدجواد نیک بین، نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز و در مخالفت با طرح دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره یک قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور گفت: کشور بیش از این‌ها به قیر نیاز دارد. این نوع توزیع قیر فسادآور است و مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان با این نوع توزیع مخالف‌اند.

او ادامه داد: محرز است که در بخش قیر، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات، چون می‌دانستند تخلفات زیادی در این حوزه وجود دارد، مخالفت کردند.

نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: از بین رفتن بخش ارز و ارزآوری در کشور و فساد مدیران دولتی در این بخش دیده نشده است.

حجت‌الاسلام نیک بین گفت: از سال ۹۶ تا ۹۸، ۴ میلیون قیر توزیع شده که ۵۰۰ هزار تن آن قاچاق شده است، همچنین نوع استفاده از آن هم با سلامت محیط زیست منافات دارد.

او اظهار کرد: در کشوری که روی نفت خوابیدیم، چرا قیر باید اینقدر گران باشد؟ اگر نفت را روی زمین بریزیم و بنزینش تبخیر شود و قیر بماند، قیمت این محصول ارزانتر در می‌آید.

نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: در بسیاری از روستا‌ها چند هزار متر زیر ساخت‌های آسفالت ایجاد شده است، اما در سال‌های مختلف به خاطر نبود برنامه‌ریزی درست، این قیرپاشی انجام نشده و آسفالت هم اجرا نشده است.

حجت‌الاسلام نیک بین تصریح کرد: در بخش قیر وقتی عدالت اجرا می‌شود که در کشور نظام توزیع درست داشته باشیم. ما متخصص از بین بردن منابع ملی کشور هستیم؛ تقسیم می‌کنیم، اما به هیچ کس نمی‌رسد.

او در پایان گفت: چقدر خوب است که در کشور مرد باشد و کاری کند. مجلس ۲۰ یا ۳۰ طرح درست به کمیسیون بدهد و از هر کمیسیون از همین ماه اول کار بخواهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن علنی ، قیر رایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.