سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹

۲۹ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری در تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹ همکاری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از همکاری ۲۹ دستگاه اجرایی این استان در تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹ خبر داد.

او افزود: در راستای اجرای ۱۰۳ پروتکل ابلاغی از سوی وزارت متبوع برای پیشگیری از همه گیری بیماری کووید ۱۹ و کنترل این بیماری، ۸۴ تیم نظارتی از ۱۰ تیر ۹۹ فعالیت نظارتی خود را آغاز کردند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: در مرکز استان ۱۵ تیم اختصاصی شامل سه کارشناس بر اجرای پروتکل و دستورالعمل‌های اجرایی در ادارات، صنوف و تمامی کارخانجات نظارت دارند.

او ادامه داد: با ارزیابی از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک بیش از ۸۵ درصد از کارکنان ادارات، ۴۵ درصد از صنوف و ۶۰ درصد کارگران در صنعت این دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند.

جزایری اظهار امیدواری کرد: با تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تشدید نظارت‌ها شیوع بیماری کووید ۱۹ کنترل شود.

او افزود: درصورتی که بیش از ۶۰ درصد از تمامی اقشار از ماسک استفاده نمایند سرایت پذیری بیماری کووید ۱۹ به زیر عدد یک خواهد رسید و با همکاری مردم شاهد مهار بیماری خواهیم بود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.