سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرکرد؛

جشنواره نقش نماز و مهدویت برگزار می‌شود

جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، از برگزاری نخستین جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد.

او افزود: ترویج و تبیین فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان، تبیین لحظات ناب دعا و نماز، توسل به امام زمان، شهدا و رزمندگان، زنده نگهداشتن سال‌های حماسه و ایثار رزمندگان و شهدا، سوق دادن کار‌های هنری و معارفی به تولید کار‌های فاخر دفاع مقدس، تبیین نقش معنویت در پیشبرد اهداف عالی هشت سال دفاع مقدس، جمع آوری آثار رزمندگان، ایثارگران پیرامون نماز و توسل از اهداف برگزاری این جشنواره سراسری است.


بیشتر بخوانید


مردانی گفت: این جشنواره ویژه گروه سنی بالای ۱۰ سال است و در قالب تهیه و تولید نرم‌افزار، پادکست، نشریه الکترونیکی، کلیپ، عکس و خاطره، کالیگرافی، پاورپوینت و آلبوم تصویری، شعر و متن ادبی کوتاه، طراحی و تصویر نگاشت برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: ذکر تسبیح و نماز‌های عارفانه شهدا، مهدویت و لحظات ناب دعا و توسل به امام عصر، رمز عملیات و امام عصر و توفیقات عملیات‌ها، نیایش و ستایش مهدوی در هشت سال دفاع مقدس از محور‌های این جشنواره است.

مردانی اظهار داشت: علاقمندان می‌تواننند تا ۲۰ شهریور ماه از طریق پست الکترونیکی به نشانی setadnamaz.chb@chmail.ir و پیام رسان ایتا به نشانی namazmahdaviat ۱۳۹۹ در این جشنواره ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.