برنامه‌های کمیته فرهنگی هنری ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های کمیته فرهنگی هنری ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان با شعار «ما قوی هستیم» از ۳ خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و نیز صیانت از سلامت آحاد جامعه اکثر برنامه‌های این کمیته بصورت مجازی اجرا می‌شوند.

او در ادامه بر قدردانی از کادر بهداشت و درمان، مردم، مساجد، پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی و سایر گروه‌ها و افرادی که به صورت خودجوش در حل بحران کرونا دخیل بودند، توجه به کمک مؤمنانه و مواسات که توسط مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» عنوان شد و توجه به شادی و نشاط در برنامه‌هایی اجرایی این کمیته تأکید کرد و گفت: در صددیم تا با یاری خداوند و همکاری ادارات عضو علی رغم وجود بحران کرونا سالی متفاوت را رقم بزنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه به اهمیت نقش فضای مجازی پرداخت و گفت: متأسفانه در ایام کرونا و قرنطینه برخی افراد از این فضا استفاده ناصحیح نموده اند که اثرات منفی و مخرب آن در دوران پساکرونا مشخص خواهد شد.

کمیته فرهنگی هنری، یکی از ده کمیته ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار