سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام جهادی در ایمن سازی راه‌های روستایی حتکن زرند

فرماندار شهرستان زرند از آسفالت، ایمن سازی و بهسازی راه‌های روستایی دهستان حتکن زرند طی یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی صادق زاده فرماندار زرند ، نورالدینی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و پورحبیبی رئیس اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از راه‌های روستایی و مواصلاتی دهستان حتکن زرند بازدید کرد.

فرماندار زرند در حاشیه این بازدید با بیان اینکه یکی از اولویت‌های فرمانداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان، ایمن سازی و بهسازی محور‌های روستایی و اصلی زرند میباشد گفت: خدمت رسانی به مردم خونگرم و مهمان نواز ساکن در روستا‌های صعب العبوری همچون دهستان خوش آب و هوای حتکن زرند افتخاری برای مسئولین شهرستان زرند است.

او با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه طبیعت گردی و گردشگری دهستان حتکن از توابع بخش مرکزی زرند، افزود: جاذبه‌های طبیعی و کوهستانی این منطقه خصوصا در ایام تعطیل در فصل بهار و تابستان بسیاری از مردم را به روستا‌های این دهستان می‌کشاند که لزوم افزایش و توسعه خدمات حمل و نقل مسافر از جمله ایمن سازی و بهسازی محور‌های مواصلاتی را میرساند.

صادق‌زاده با بیان اینکه یکی از خواسته‌های اصلی و مهم اهالی دهستان حتکن پس از زلزله اسفندماه سال ۱۳۸۳ زرند، آسفالت و زیرسازی باقیمانده محور روستایی خود بود، در همین راستا از ارتقاء سطح ایمنی محور‌های روستایی این دهستان در قالب آسفالت، تعریض، بازگشایی و تسطیح طی یکماه آینده توسط نیرو‌های خدوم و سختکوش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زرند نیز با اشاره به اینکه در سال جاری وظیفه احداث راه‌های روستایی علاوه بر نگه داری از آنها، به سازمان راهداری کشور محول شده است، از زیرسازی و آسفالت قطعه پایانی محور داربید خون_حتکن و ابتدای روستای سوسفید پس از ۱۶ سال خبر داد.

اوافزود: همچنین محور سوسفید به امردویه (خمرود) به طول ۲ کیلومتر تعریض، بازگشایی و تسطیح میشود و یک عدد آبنما جهت عبور بدون خطر سیلاب‌های احتمالی از رودخانه در این محور و تردد آسان و ایمن اهالی، ساخته خواهد شد.

پور حبیبی بیان داشت: محور کوهستانی و حادثه خیز روستای درآب حتکن نیز با خاکریزی و خاکبرداری در دو طرف پل ورودی این محور طبیعت و گردشگر پذیر، ایمن سازی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زرند در نهایت از تسطیح و رفع آب بردگی محور درآب به گزوییه به طول ۱۴ کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: تمامی این پروژه‌ها طی یکماه آینده و بصورت امانی توسط امکانات و تجهیزات لجستیکی سبک و سنگین و نیرو‌های سختکوش و همیشه در صحنه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.