سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوانان مهابادی در مهرواره عروسکم در خانه خوش درخشیدند

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: شهرستان مهاباد برترین‌های خود در مهرواره استانی با عروسکم در خانه را شناخت.

افسانه بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: آونگ محمدیان و سیران ملازاده ۱۵ ساله از مهاباد در بخش هنری مهرواره استانی با عروسکم در خانه عنوان معرف آثار برتر جشنواره را به دست آوردند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد با اعلام اینکه هدف از برگزاری این مهرواره استانی، تشویق به ماندن در خانه در ایام شیوع بیماری کرونا، حفظ نشاط و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است. افزود: با انتشار فراخوان این مهرواره استانی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در دو بخش عروسک‌های بومی و محلی و عروسک‌های الهام گرفته از شخصیت‌های کتاب‌ها، ۹۸ اثر به دبیرخانه مهرواره ارسال شد و توسط هیأت داوران مهرواره متشکل از زهرا آبسوران و شهناز حکیمی مورد بررسی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


بازیار با بیان اینکه این عروسکها به یکی از ۲ صورت بومی و محلی یا الهام گرفته از شخصیت‌ کتاب‌ها ساخته شد، تصریح کرد: با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اذعان کرد: آثار برتر این مهرواره، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی به نشانی http://agharbi.kpf.ir/ قابل مشاهده است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.