سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری دو جانبه میان تبلیغات اسلامی و بسیج مداحان در خوزستان

معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از همکاری دو جانبه میان این اداره و بسیج مداحان استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احسان فردآقایی سرپرست معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با نزدیک شدن به چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان، دیداری میان اداره کل تبلیغات اسلامی و مسئول بسیج مداحان استان صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه بسیج مداحان در انتخابات  مداحان این کانون در سازمان تبلیغات اسلامی، دارای یک کرسی حقوقی میان کانون‌های استانی قرار دارد، افزود: زمینه‌های همکاری دو جانبه میان تشکل‌های دینی  این اداره و ظرفیت‌های مردمی با بسیج مداحان مورد بررسی  قرار گرفت و در خصوص ادامه همکاری، تصمیمات لازم صورت پذیرفت.

حجت الاسلام و المسلمین فردآقایی بیان داشت: با توجه به ظرفیت بالای مداحان و با تاکید بر این نکته که وظایف تبلیغات اسلامی در این حوزه یک وظیفه حاکمیتی است، تصریح کرد: همه فرآیند‌های ثبت نام، گزینش، صدور رتبه، تشکیل پرونده و کارت مداحی در اختیار این اداره قرار دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در پایان گفت: ان شاءالله همکاری های لازم با جامعه بسیج مداحان استان خوزستان که از «مخلص‌ترین اقشار تاثیرگذار هستند»، تداوم داشته باشد تا بتوانیم دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.