سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال و پارس جنوبی ۶ مرداد به مصاف هم می‌روند

دیدار عقب افتاده دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران ۶ مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل حضور نیافتن تیم استقلال به علت داشتن ۹ بازیکن مبتلا به کوید ۱۹ برگزار نشد.

پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر شواهد موجود در پرونده یاد شده، مشخص شد حضور نیافتن تیم استقلال موجه بوده است و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود.


بیشتر بخوانید

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران تکرار می‌شود


سازمان لیگ برنامه‌ی بازی عقب افتاده‌ی استقلال تهران را اعلام کرد که در آن آبی پوشان باید در تاریخ ۶ مرداد به جم سفر کنند تا در مقابل پارس جنوبی قرار بگیرند.

پس از کشمکش بین استقلال و سازمان لیگ در مورد به حد نصاب رسیدن تعداد کرونایی‌های آبی پوشان، بالاخره این استقلالی‌ها بودن که توانستند به کمیته انضباطی ثابت کنند که تعدا افراد مبتلا به کرونا در این تیم به حد نصاب ۲۵ درصد رسیده است.

نماینده‌ی جم که پس از استعفای هومن افاضلی، سکان هدایت تیمش را به سیروس پورموسوی سرمربی سابق فولاد و استقلال خوزستان سپرده است، در نخستین دیدار تحت هدایت سرمربی جدید خود دست به کار بزرگی زد و شهرخودروی مدعی کسب سهمیه را از پیش روی برداشت.

 شاگردان مجیدی باید برای دیدار با شاهین نیز به بوشهر سفر کنند که هوای گرمتری نسبت به جم دارد. هنوز سازمان لیگ تاریخ دقیق برگزاری آن دیدار را اعلام نکرده، ولی استقلالی‌ها باید خود را برای دمایی چند درجه گرمتر از شهر جم آماده کنند.

 راه آسیا برای فرهاد، از دل کوره‌ی داغ گرمای تابستان می‌گذرد و مجیدی تا کسب سهمیه، چهار فینال پیش روی دارد که دوتای آن با گرما و نمایندگان بوشهر است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.