آمادگی کامل ورزشگاه‌های بوشهر و جم برای ادامه لیگ برتر فوتبال

ورزشگاه‌های بوشهر و جم بنا به نظر ناظران سازمان لیگ فوتبال ایران و ایفمارک برای ادامه لیگ برتر فوتبال آمادگی کامل دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت: ورزشگاه‌های شهید مهدوی بوشهر و تختی جم برای ادامه دیدارهای تیم های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال آمادگی کامل دارند.

حسین مرادی افزود: بنا به تایید ناظران سازمان لیگ فوتبال ایران و مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران ( ایفمارک )، این دو ورزشگاه‌، در زمینه رعایت ضوابط بهداشتی مقابله با ویروس کرونا شرایط استانداردی دارند.

او ادامه داد: در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان دیدار تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان بود که هیچ مشکلی از لحاظ شیوع ویروس کرونا پیش نیامد.

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: ورزشگاه تختی شهر جم نیز با تایید ناظر سازمان لیگ و نماینده ایفمارک برای میزبانی از استقلال تهران در هفته بیست و سوم ، در شرایط کاملا آماده‌ای از لحاظ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بود اما تیم مهمان به جم نیامد.

مرادی گفت: در حالی که ورزشگاه‌های استان بوشهر برای میزبانی از ادامه مسابقات لیگ برتر آمادگی دارند، به دلیل این که تیم‌های باشگاهی در سطح مسابقات استانی از پرداخت هزینه آزمایش کرونا ناتوان بودند ، ناچار شدیم باقیمانده دیدارهای این تیم ها از لیگ ۹۹_۹۸ را لغو کنیم.

او عنوان کرد : این تصمیم که فقط مشمول دیدارهای لیگ های درون استان بوشهر بود بهانه ای ایجاد کرد تا اخبار غیر واقعی مبنی بر نیامدن تیم ذوب آهن برای دیدار با شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که فردا ( جمعه) برگزار می شود، به گوش برسد.

دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت: هر خبری را که از قول من در رسانه‌ها پیرامون آماده نبودن استان بوشهر برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال منتشر شده، تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.