سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اطلاع داد:

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در خوزستان

سرهنگ باقری از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در خوزستان طی هفته های آینده خبر داد.

سرهنگ نعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خوزستان گفت: مرحله نخست کمک‌های مومنانه طی ۳ ماه گذشته و در ۶ مرحله انجام شد.

او افزود: قریب به ۳۰۰ هزار بسته از سوی سپاه پاسداران بین نیازمندان، متضررین ناشی از شیوع ویروس کرونا و هممچنین کمیته امداد و بهزیستی پخش شد و پس از آن نیز مرحله دوم پس از فرمایشات رهبر انقلاب طی هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

سرهنگ باقری در خصوص مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه بیان کرد: قرار است این رزمایش نیز طی ۳ مرحله انجام شود که بخش نخست آن در ایام دهه ولایت (عید غدیر و قربان)، بخش دوم در دهه محرم و بخش سوم آن نیز در اربعین میان نیازمندان توزیع می‌گردد. این که چه تعداد بسته پخش شود مشخص نیست، اما در سراسر خوزستان به اقشار نیازمند تعلق خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: در مرحله نخست حدود ۲۰ هزار بسته از طریق نواحی مقاومت آماده و توزیع می‌شود؛ و جهیزیه نیز به منظور کمک به نوعروسان کم بضاعت اهدا می‌شود. در بخش دوم نیز با توجه به همخوانی آن با شروع مدارس، بنا است بخشی معیشتی باشد و بخشی از آن نیز کمک نوشت افزاری باشد.

سرهنگ نعمت اله باقری در خصوص بخش سوم از مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه بیان کرد: بخش سوم هم زمان با اربعین بوده و قرار است بخشی معیشتی و قسمتی نیز به صورت پخت غذا از سوی مواکب صورت پذیرد. اربعین امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود مراسمات این مراسم مذهبی به صورت تجمعی انجام نشود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.