سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت برگزاری مجالس عروسی و عزا در کوهرنگ

تا اطلاع ثانوی برگزاری مجالس عروسی و عزا در کوهرنگ ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حشمت الله منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ، از ممنوعیت برگزاری مجالس عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان خبر داد.

او از بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان کوهرنگ به شدت ابراز نگرانی کرد و از مردم خواست: توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چرا که بی توجهی به این موضوع مهم، به ضرر خود آنان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


منصوری با بیان اینکه اگر مردم رعایت نکنند امکان قرار گرفتن در وضعیت قرمز وجود دارد اضافه کرد: مهمترین دلیل شیوع بیماری کرونا همچنان حضور مردم در اجتماعات، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک است.

او با اشاره به اینکه مهم‌ترین دلیل استفاده عمومی از ماسک جلوگیری از پخش و انتقال ویروس از سوی مبتلایان یا ناقلان بی‌علامت است ادامه داد: ماسک فقط یکی از ابزار‌های حفاظتی در برابر ویروس است و شست و شوی دست ها، اجتناب از تماس با افراد مبتلا، جلوگیری از حضور افراد آلوده و افراد دارای علایمی همچون سرفه و تنگی نفس در اجتماع همچنان باید مورد توجه قرار گیرد.

منصوری با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم عزا، شادی، همایش و هرگونه اجتماع جمعیتی، پتانسیل انتشار این ویروس کرونا را افزایش می‌دهد گفت: برگزار نشدن اجتماعات مهم‌ترین مؤلفه پیشگیری محسوب می‌شود و از امروز با توجه به مصوبه شورای تأمین و همچنین تأکید دادستان شهرستان برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری چه در مکان‌های مسقف یا غیرمسقف، در این شهرستان ممنوع است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.