سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به راه‌های خراسان شمالی خسارت زد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بارندگی و سیل روز‌های پایانی هفته گذشته، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های استان وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد مشتری   معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی : خسارت بارندگی و سیل به راه‌ها از پنج شهرستان استان شامل بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، اسفراین و شیروان گزارش شده است.

او افزود : سیل به ۱۲۶ کیلومتر راه در ۳۰ محور خسارت وارد کرده و به ۲۹ مورد ابنیه فنی نیز آسیب رسانده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : در این مدت، راهداران استان، حدود هزار و ۶۰۰ مترمکعب ریزش برداری از راه‌های استان انجام داده اند.

او با بیان اینکه بارندگی‌ها و سیل اخیر راه روستایی چندین شهرستان را بست، گفت : راهداران نسبت به بازگشایی ۶۵ محور روستایی اقدام کردند.


بیشتر بخوانید 


مشتری افزود  : هنوز راه ارتباطی روستاییان در چهار محور شهرستان‌های مانه و سملقان و اسفراین، بسته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت  : در این عملیات ۱۰۱ نفر راهدار با استفاده از توان ۵۸ دستگاه ماشین آلات نسبت به تامین و ارتقای ایمنی راه‌ها اقدام کرده اند.

بر اساس این گزارش، بارش باران و جاری شدن سیل در هفته گذشته، خسارت‌های زیادی به بخش‌های مختلف استان وارد کرده است.

بر اثر سیل، راه‌های روستایی در چند شهرستان استان مسدود شد. سیل همچنین به راه ها، مزارع کشاورزی و نیز تاسیسات زیربنایی استان خسارت وارد کرد که میزان آن هنوز اعلام نشده است.

منبع : ایرنا 

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.