سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه و مستند دفاع مقدس در فارس

مدیرگروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: از تولید فیلم‌های کوتاه و مستند در فارس حمایت می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله رنجبری مدیر گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: به منظور نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی ارزش‌های راستین دفاع مقدس از تولید فیلم‌های کوتاه و مستند حمایت می شود. 

او، بیان کرد: رویکرد و شاخص گزینش فیلم‌ نامه‌های مستند ، ایجاد و افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه و پرهیز از ترویج ناامیدی و یأس، افزایش اعتماد عمومی و توجه به همبستگی، تقویت عزت‌مندی، قدرت ملی و امید به آینده با توجه به پیشرفت‌های علمی، توجه به ارزش‌های اسلامی  ایرانی برای تقویت خودباوری با توجه به نهاد خانواده و دارا بودن نگاه منتقدانه و منصفانه است.

رنجبری تصریح کرد: افزون بر آثار دفاع مقدس، این اداره‌کل از استعداد‌های جوان، فیلم‌ سازی مستند، داستانی و فیلم‌ نامه‌نویسی فارس با رویکرد حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای برای ساخت و تولید دعوت به همکاری می‌کند.

مدیر گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: دفاع مقدس، پایان ندارد مانند این روز‌ها که مدافعان سلامت در نبردگاه خود، به دفاع از تندرستی و سلامتی همه مردم برخاسته‌اند.

او، افزود: سینماگران و تولیدکنندگان سینمایی کشورمان، به ویژه در فیلم کوتاه، تولیدات هنری و سینمایی بسیاری را در راستای مبارزه و پیشگیری از گسترش بیماری کرونا تولید کرده اند.

رنجبری اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ تیر ماه امسال به نشانی Cinemaei.fars@farhangmail.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۲۸۲۶۸۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.