جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس در شیراز برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضاعوض‌دخت دبیر این جشنواره گفت: مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر سومین دوره جشنواره ملی و نخستین دوره بین‌المللی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور بزرگان سینمای ایران در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس در دو دوره برگزار شده است، افزود: در دوره گذشته هنرمندان ۱۸ استان در این جشنواره شرکت کردند که ۲۴۰ اثر در بخش‌های مختلف از جمله فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن، و فیلم‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

عوض دوخت با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار بخش بین‌الملل به جشنواره فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس اضافه شده است، ادامه داد: با فراخوانی که همراه با جزییات آن در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره منتشر می‌شود هنرمندان سراسر دنیا در بخش فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار کرد: جزئیات فراخوان شرکت در این جشنواره در بخش ملی نیز همزمان با رونمایی از پوستر جشنواره که اواخر این هفته در شیراز برگزار می‌شود اعلام خواهد شد.

عوض دوخت بیان کرد: این جشنواره در دو بخش آزاد و بخش ویژه با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی برای گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و به ویژه دانشجویان و هنرمندان برگزار می‌شود و هنرمندان علاقمند می‌توانند برای اطلاع از جزییات بیشتر این جشنواره به نشانی www.toloofilm.com مراجعه کنند.

دبیر سومین جشنواره ملی و نخستین دوره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند طلوع پارس گفت: در برگزاری این جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، امورجوانان آموزش و پرورش استان فارس، مرکز رسانه و هنر مجموعه فرهنگی شهید هاشم‌نژاد و موسسه فرهنگی هنری طلوع هنر پارس همکاری داشته‌اند.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم طلوع پارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.