سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه ملی پوپک قصه گو برای کودکان یزدی برگزار می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقه ملی پوپک قصه گو با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب کودکان به فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به اهمیت فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه در کودکان برای خواندن کتاب، مسابقه قصه گویی مجازی به مناسبت ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار کرده است.

او افزود: در این مسابقه کودکان قصه‌هایی را که پدر بزرگ یا مادر بزرگ برای آن‌ها خوانده یا تعریف کرده اند، باید با زبان شیرین کودکانه بازگو و والدین آنان از بازگویی قصه‌ها از سوی کودکان تصویر برداری و به شماره ۰۹۹۳۱۴۱۷۶۸۶ متعلق به معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در فضای مجازی ایتا ارسال کنند.

میرحسینی ادامه داد: پدر بزرگ و یا مادر بزرگ کودکان می‌توانند از ۱۰ قصه پیشنهادی در سایت سازمان جوانان و یا هر قصه مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر را انتخاب و پس از خواندن قصه برای نوه خود، آن قصه را بازگو کند و از روند بازگویی قصه به مادر بزرگ و پدربزرگ ها، تصویر برداری شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد درخصوص ارسال تصاویر و فیلم‌ها، اظهار داشت: مهلت ارسال تصاویر قصه گویی کودکان به شماره تلفن ایتا اعلام شده تا تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱۰ است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.