سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بادامکی: جنگ تیم‌های لیگ برتری در انتهای فصل شدید شده است/ تیم‌های گل محمدی همیشه باکیفیت بازی می‌کنند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: درباره نحوه تلاش تیم‌ها برای باقی ماندن در جمع باشگاه‌های لیگ برتری توضیحاتی را بیان کرد.

حسن بادامکی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد کیفیت بازی‌های لیگ برتر بعد از تعطیلات، عنوان کرد: آخر فصل است و همه تیم‌ها در حال جنگ با یکدیگر هستند. پرسپولیس بدون شک در این فصل قهرمان می‌شود. رقابت اصلی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده و سقوط نکردن به لیگ یک خواهد بود.

او افزود: یکی از مسابقاتی که این هفته دیدم و از آن خوشم آمد مسابقه بین تیم‌های شهر خودرو و سایپا بود. این دیدار بسیار باکیفیت و پر برخورد از آب درآمد. خوشحالی بعد از گل ابراهیم صادقی سرمربی سایپا هم به طور کامل فشار زیاد بازی‌ها را نشان می‌دهد. در نهایت به نظرم سایپا نتیجه خوبی گرفت و شهر خودرو هم خوب بازی کرد.

تیم‌های گل محمدی همیشه باکیفیت بازی می‌کنند

بادامکی در ادامه بیان کرد: پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که تنها به کسب ۳ امتیاز فکر می‌کند. تیم‌های یحیی گل محمدی همیشه کیفیت قابل قبولی دارند و تنها دلیل افت کیفی پرسپولیس این است که فقط به قهرمانی فکر می‌کند.

حقیقی در اوج آمادگی قرار دارد

مربی سابق نساجی مازندران در مورد شرایط این تیم طی چند بازی گذشته، اظهار داشت: شاگردان محمود فکری این روز‌ها فوق العاده بازی می‌کند. این تیم در ۳ بازی بیرون از خانه اخیر خود ۷ امتیاز کسب کرده است. نساجی با یک تیم جوان و چند بازیکن باتجربه در لیگ برتر حضور دارد. علاوه بر آن داشتن یک مدیر توانا به نام حدادیان روز‌های خوبی را در ادامه برای نساجی رقم خواهد زد.

او اضافه کرد: علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی بعد از سپری شدن تعطیلات کرونایی کاملا آماده است و زیر نظر یک مربی خارجی باکیفیت تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد. او در اوج آمادگی قرار دارد و این موضوع در ادامه راه به نساجی کمک خواهد کرد. به عنوان طرفدار نساجی برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مثبت شدن تست کرونای بازیکنان خطرناک است

بادامکی در خصوص مثبت شدن تست کرونای بازیکنان لیگ برتری هم، بیان کرد: این موضوع برای بازیکنان خطرناک است و امیدوارم بیماری این افراد هرچه زودتر درمان شود.

او در پایان گفت: پیکان هم در چند بازی اخیر عالی کار کرده است. این برد‌ها فشار روانی این تیم را کاهش می‌دهد و حتی در ادامه نتایج بهتری هم خواهد گرفت. تعطیلات روی بازی پیکان تاثیر مثبت گذاشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.