سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام:

خریداران و فروشنده خودرو به موقع به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند

سرهنگ عزیز زاده با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که همه مالکان خودرو‌ها با آن سرکار دارند، تعویض پلاک خودرو است، گفت: خریداران و فروشنده خودرو به موقع به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در چند ماه گذشته با توجه به شیوع بیماری کوید ۱۹ و تعطیلی چند ماهه مراکز تعویض پلاک در جهت پیشگری از شیوع بیشتر این بیماری، پیش فروش خودرو‌های خودروسازان داخلی و شرایط ثبت نام خاص آن‌ها مشکلاتی را برای کارکنان این مراکز به وجود آورد.

او افزود: در روز‌های اولیه بازگشایی این مراکز در استان ایلام همانند سراسر کشور، شاهد ازدحادم بی سابقه مراجعان در مرکز تعویض پلاک رهگشا و دفاترخدمات خودوری در سراسر استان بودیم.

سرهنگ عزیز زاده ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در شکل گیری این ازدحامات بحث محدویت شرکت‌های خودرو سازی برای نام نویسی متقاضیان خودرو و عدم فروش خوردرو به افرادی دارای پلاک فعال بود و همین محدودیت سبب شد تا بسیاری از متقاضیان که سال‌ها قبل، خودروی خود را فروخته بودند برای رفع این محدودیت و خارج کردن پلاک فعال از نام خود اقدام کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: یکی دیگر از دلایل افزایش مراجعان به این مراکز موضوع سهمیه بندی سوخت و حذف یارانه معیشتی خانوار‌های که خودرو‌های لولس دارند، بود.

اوبا بیان اینکه همه افراد خریدار و فروشنده خودرو باید به موقع به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند، گفت: بعد از تعطیلی چند هفته مرکز تعویض پلاک و شروع مجدد فعالیت این مرکز مردم جهت تعویض پلاک به صورت یکجا مراجعه کردند و از طرفی نقص مدارک و کامل نبودن مدارک افراد مراجعه کننده سبب ازدحام و کندی در روند اقدامات شد.

جانشین انتظامی استان عنوان کرد: پلیس در راستای رفاه حال مراجعان اقداماتی از جمله افزایش ساعت کاری تا ساعت ۵ عصر، اجرای طرح زوج و فرد جهت تسریع در مراحل تعویض پلاک و کاهش حجم ازدحام و همچنین ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده در این مرکز انجام داده است.

سرهنگ عزیزاده با اشاره به اینکه عده‌ای از شهروندان در ساعات شب و اولیه بامداد جهت نوبت گیری به مرکز تعویض پلاک رهگشا مراجعه می‌کنند، تاکید کرد: افرادی که قصد تعویض پلاک دارند با داشتن مدارک کامل و استفاده از ماسک و دستکش در ساعات اداری مراجعه کنند و قطعاً همکاران ما در این مرکز به آن‌ها در جهت تعویض پلاک خدمات رسانی خواهند کرد.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان کرد: پلیس استان برای ارائه خدمات مضاعف به هم استانی‌های عزیز در نظر دارد با فراهم کردن روند نوبت دهی اینترنتی و تاسیس مرکز جدید تعویض پلاک در شهرستان‌های مهران و چرداول در آینده نزدیک، برنامه ریزی در جهت فعال کردن تعویض پلاک در تمام شهرستان‌های استان و تقویت نیرو و تجهیز مرکز تعویض پلاک رهگشا اقدام کند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.