سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای؛

نخستین جشنواره ذوالفقار در کرمان برگزار می شود

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمان از برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی، هنری ذوالفقار با موضوع زندگی و سیره سردار شهید سلیمانی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد.

مصطفی جعفری کرمانی پور، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی، هنری ذوالفقار دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای گفت: این جشنواره در دو گروه دانشجویی و اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای دارای ۱۷۴ مرکز در سراسر کشور است، افزود: این دوره از  جشنواره،  با حضور بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو، استاد و کارمند این دانشگاه برگزار می‌شود.

جعفری کرمانی پور ابراز امیدواری کرد: برنامه داریم برای سال‌های آینده با گسترش این جشنواره آن را در بین تمام دانشگاه‌های کشور برگزار کنیم.

او تصریح کرد: این جشنواره علاوه بر موضوع زندگی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، موضوعات دیگری، از جمله فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثار، اخلاق پسندیده، آزادی خواهی و دفاع از مظلوم، صلح،  بشردوستی و کرامت انسانی را شامل می‌شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: این جشنواره در ۶ رشته از جمله فیلم کوتاه، عکس، پوستر، شعر و دل نوشته، نقاشی و خوشنویسی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه بنا به درخواست‌های دانشجویان و کارکنان، مهلت ارسال آثار تا ۱۷ دی تمدید شده است،  بیان داشت: به آثار برتر تندیس ذوالفقار، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سایت  www.zolfagharfestival.ir مراجعه کنند.  

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.