سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۱.۷ میلیارد ریالی محتکر آبگرمکن در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از صدور حکم جریمه ۱.۷ میلیارد ریالی برای محتکر ۲۳۲ دستگاه آبگرمکن گازی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پس از گزارش مردمی مبنی بر احتکار انواع آبگرمکن‌های گازی در یک فروشگاه لوازم خانگی در تبریز، در یک گشت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و پلیس آگاهی از این واحد بازرسی شد.

او گفت: در زمان بازرسی از این فروشگاه، صاحب مغازه حاضر به عرضه کالا نشد و اعلام کرد که چند روز دیگر کالا به دستش خواهد رسید.

یوزباشی با بیان اینکه متهم قصد اخلال در سطح عرضه و افزایش قیمت کالا را داشته و تخلفش آشکار است، افزود: پس از از بازرسی از انباری این فروشگاه ۲۳۲ دستگاه از مدل‌های مختلف آبگرمکن گازی به ارزش ریالی ۲/۴ میلیارد ریال کشف و فروشگاه پلمب شد.

او گفت: پس از احضار متهم و اخذ دفاعیات، به دلیل ارائه نکردن مدارک محکمه پسند و شفافیت موضوع، تخلف احتکار محرز و مسلم و طبق قانون نظام صنفی، فرد محتکر به عرضه و فروش کل کالا‌های احتکار شده ملزم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم این پرونده به پرداخت ۱.۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد،  افزود: رأی قطعی است و در شعبه اجرای احکام در حال اجراست.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.