سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با مسافربر‌های شخصی در استان مرکزی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد با مسافربر‌های شخصی در استان مرکزی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سید علی حسین رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به آغاز طرح پلیس از برخورد با خودرو‌های مسافربر شخصی در شهرستان اراک خبر داد و گفت: این طرح در کلیه شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان اراک آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسینی افزود: با توجه به اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر از سوی خودرو‌های شخصی، غیر مجاز و ممنوع است، طرح برخورد با مسافربر‌های شخصی در قالب اعمال مقررات، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: این طرح با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربر‌های شخصی و غیر مجاز در کلان شهر اراک آغاز شده و گشت‌های پلیس راهور استان مرکزی در این طرح کنترل‌های لازم را انجام داده و خودرو‌های شخصی بدون مجوز فعالیت در خصوص جابجایی مسافر را اعمال قانون می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر کیفی ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هر گونه آسیب برای مسافران این خودروها، انجام می‌شود.

او ادامه داد: کارشناسان پلیس راهور استان مرکزی، بار‌ها در خصوص جابجایی با مسافربر‌های شخصی به شهروندان هشدار داده و به منظور پیشگیری از هر گونه آسیب، ازآن‌ها خواسته اند که از تردد با مسافربر‌های شخصی خودداری کنند و نباید به بهانه عجله داشتن در رفت و آمد، خود را در معرض خطرات احتمالی مسافرکش‌های شخصی قرار دهند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه بستر‌های لازم برای فعالیت مسافرکش‌های شخصی، در قالب شرکت‌های متعدد حمل و نقل دارای مجوز در استان مرکزی فراهم است اظهار کرد: خودرو‌های مسافربر شخصی از لحاظ ایمنی استاندارد‌های لازم را ندارند و به همین دلیل نیز افراد برای حفظ امنیت خود نباید در هیچ شرایطی از اینگونه وسایل نقلیه استفاده کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.