سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان خبر داد؛

راه اندازی پاسگاه حفاظت منابع طبیعی در بخش صیدون

دارایی گفت: پاسگاه حفاظت منابع طبیعی در بخش صیدون شهرستان باغملک به منظور پیشگیری و کنترل حریق در عرصه‌های طبیعی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا دارایی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در بخش صیدون شهرستان با غملک راه اندازی شد.

او افزود: این اقدام به منظور نگهداری و صیانت از منابع طبیعی و همچنین پیشگیری و کنترل حریق در این عرصه‌ها راه اندازی شد که بر اساس تاکیدات مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان بوده است.

دارایی با بیان اینکه همه انسان‌ها در پاسداشت و حفاظت از طبیعت خود مسئولیت دارند، بیان کرد: این مسئله یک وضیفه همگانی است که باید به آن عمل کرد و از مردم نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، تخریب و آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

شایان ذکر است که نشست کارگروه بررسی وضعیت مسائل پیرامون آتش سوزی در منابع طبیعی شهرستان‌های ایذه، هفتگل و با غملک به میزبانی شهرستان باغملک برگزار شد که به منظور قرارداد‌های اطفا حریق در ۳ شهرستان ذکر شده بود.

اخیرا آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی خوزستان هزاران هکتار از جنگل‌ها و مراتع گیاهی را در آتش سوزاند. همچنین حیوانات بومی و نایاب برخی از مناطق از جمله خاییز در حریق سوختند. دلیل این آتش سوزی‌ها عمدی اعلام شد و عاملان آن نیز به گفته کوروش کیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.