سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار راسک:

کالا‌های اساسی هر چه سریعتر در بین مردم راسک توزیع شود

کدخدا گفت: جذب و توزیع فوری سهمیه کالای اساسی نظیر مرغ، شکر، گاز مایع و سایر اقلام در این شهرستان از درخواست‌های مردم بوده و باید هر چه سریعتر دستگاه‌های مربوطه نسبت به این کار اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سلیم کدخدا فرماندار راسک در ستاد تنظیم بازار راسک اظهارداشت: با توجه به گرانی‌ها و نیاز شدید بازار سهمیه این شهرستان از اقلام مصرفی بطور کامل جذب و توزیع شود تا شاهد افزایش گرانی‌های سرسام آور و فشار به اقشار ضعیف نباشیم.

او فزود: مدیریت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی پیگیری، نظارت و کنترل لازم را جهت جذب و توزیع مرغ تولیدی داخل شهرستان برای تنظیم بازار داخلی و پس از بررسی هزینه‌ها و تعیین قیمت تمام شده و قانونی برای عمده فروشان و مصرف کنندگان اعمال کنند.

فرماندار راسک گفت: متصدیان فروش تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع شهرستان الزاما نسبت به جذب حداکثری سهمیه گاز مربوطه تا مرحله عادی سازی شرایط و تعدیل و تنظیم بازار این محصول اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه علت تشابه و تساوی قیمت سرانه شکر حمایتی شهرستان و بهای این محصول در بازار آزاد از طریق سازمان صمت استعلام شود، خاطرنشان کرد: بخشداری پارود و اداره امور عشایر موظف به ارایه گزارش وضعیت میزان مراجعات روزانه برای اخذ تاییدیه قبوض محموله‌های گاز مایع به مقصد مناطق مرزی به فرمانداری هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.