سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی به بیش از ۴۹ هزار تماس مشترکین در ایام کرونا

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، به بیش از ۴۹ هزار تماس مشترکین را پاسخگویی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: بیشترین دلیل تماس مشترکین در ایام کرونا به ترتیب مربوط به اعلام شکستگی و پیگیری، مشارکت در نظر سنجی هاو افت فشار آب بوده است.

او افزود: از تعداد کل تماس مشترکین با مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۱۴ هزار تماس توسط کارشناسان مرکز مپرا و ۳۵ هزار تماس نیز با سامانه گویای این مرکز برقرار شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  گفت: تمامی درخواست ها، پیگیری ها، پیشنهادات و انتقادات مشترکین بصورت غیر حضوری و در قالب ارتباط با مرکز ارتباطات مردمی آب و فاضلاب قابل طرح و نتیجه گیری می‌باشد.

جزء قاسمی اضافه کرد: خرید انشعاب، خدمات فاضلاب، آب بهاء و درخواست‌های امور مشترکین نیز از جمله دیگر زمینه‌هایی است که مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب به ارائه خدمت می‌پردازد.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون با زیرساخت‌های ایجاد شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مشترکین می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در بستر‌های مختلفی همچون، اینترنت، مویابل، تلفن و یا پیامک دریافت نموده و از مراجعات حضوری خودداری نمایند.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.