سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت افزایش قیمت شن و ماسه در زرند

فرماندار زرند گفت: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ شن و ماسه ، غیرقانونی و برخلاف ضوابط قیمت گذاری است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ستاد تنظیم بازار شهرستان زرند امروز  به ریاست علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند تشکیل و در خصوص قیمت شن و ماسه و برخی کالا‌های اساسی در زرند بحث ، تبادل نظر و  تصمیم گیری شد.

فرماندار زرند در این جلسه با بیان اینکه اخیرا برخی از فروشندگان و معادن شن و ماسه نرخ این محصول را در زرند افزایش دادند گفت: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ شن و ماسه در این شهرستان، غیرقانونی و برخلاف ضوابط قیمت گذاری است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

اوافزود: بازرسان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به صورت ویژه در سطح بازار حضور یافته و ضمن رصد و پایش جدی، با متخلفین احتمالی برخورد کنند.

باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند نیز با بیان اینکه در ۴۰ روز گذشته از ۱۷۰۰ واحد صنفی و تولیدی فعال در سطح شهرستان بازرسی به عمل آمده، از تشکیل بیش از ۱۱۰ پرونده تخلف و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی خبر داد.

او افزود: بیشترین تخلفات صنفی در زمینه نصب نکردن برچسب قیمت، گرانفروشی و کم فروشی بوده که شهروندان زرندی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ و یا شماره مستقیم ۳۳۴۳۷۲۷۲ واحد بازرسی و ثبت شکایات اتاق اصناف شهرستان، اعلام کنند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد جدی و قانونی شود.

در این جلسه پس از جمع‌بندی و نظر اعضای ستاد و دستور فرماندار، مقرر شد تا شن و ماسه با نرخ مصوبه قبلی ستاد عرضه و هیچگونه افزایش قیمتی نداشته باشد.

همچنین به منظور تنظیم بازار شکر در شهرستان، مصوب شد تا ۱۰۶ تن شکر سهمیه دولتی زرند با نظارت اداره صمت توزیع شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.