سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت:در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای آهن فروشی شهرستان عنبرآباد، تنها يك مورد تخلف کشف شد.

برخورد با متخلفان بازار آهن فروشان شهرستان عنبرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مسلم مروجی فرد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در خصوص بازرسی از بازار آهن فروشان شهرستان عنبرآباد گفت: گشت های بازرسی و نظارت بر بازار این سازمان توسط روسای ادارات شهرستانی و بازرسین سازمان، در تمام شهرستان های جنوب کرمان فعال و با جدیت تمام مسائل مربوط به بازار و اصناف را پیگیری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخود قانونی و جدی خواهند داشت.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای آهن فروشی شهرستان عنبرآباد، تنها يك مورد تخلف کشف و بر طبق قانون فرم گزارش تخلفات صنفی آن در سه بند احتكار، گران فروشی و عدم صدور صورت حساب تنظيم و به اداره تعزيرات حكومتی جهت صدور رای ارسال شد.

شايان ذكر است با كليه واحدهای صنفی كه از فروش كالا امتناع كنند برابر قانون برخورد جدي صورت می گيرد.

همچنين به اطلاع می رساند شماره تلفن ١٢٤ جهت رسيدگی به تخلفات صنفي در تمام شهرستان ها و شماره های ٤٣٢٩٠٥٣٠ و ٤٣٢٩٣٣٥٧ در شهرستان عنبرآباد آماده دريافت شكايات مردمی می باشد.

مشایخی رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عنبرآباد به همراه رييس اتحاديه و بازرسين اتاق اصناف این شهرستان از كليه واحدهای آهن فروشی و مصالح ساختمانی شهرستان عنبرآباد بازدید کردند.


انتهای پیام/س

بازرسی از بازار آهن فروشان شهرستان عنبرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.