سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف سنگین‌ترین محموله مواد مخدر در جنوب شرق کشور / ۴۱ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴۱ قاچاقچی و کشف چهار تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار  محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند سرانجام ساعت ۴ بامداد روز جاری قاچاقچیان را در حال جابجایی محموله مواد افیونی با ۲ دستگاه زانتیا و وانت تویوتا در محور خاش-ایرانشهر رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در ۷۲ ساعت گذشته طی ۴۲ عملیات پلیسی ضمن دستگیری ۴۱ قاچاقچی عمده و خرده فروش مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند؛ افزود: در پی این عملیات‌ها مقدار چهار تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در جنوب شرق کشور کشف شد.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می‌دیدند محموله مواد مخدر را در یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر پارک و با استفاده از تاریک شب به سمت نخلستان‌ها متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تکاوران پلیس با محاصره محل پس از هماهنگی قضائی با رعایت موازین شرعی وارد عمل شدند و در بازرسی از خودرو‌های پارک شده در حیاط این منزل مقدار یک تن و ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

او اضافه کرد: در این راستا ۱۷ دستگاه انواع خودرو وانت و سواری از سوداگران مرگ توقیف و ۶ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه مقادیر زیادی مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.