سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ نفر از هم‌استانی‌ها بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از هم‌استانی‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده و ۲۸ مورد نیز بستری جدید داشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهدی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، ویروس کرونا را همانند یک قاتل جنایتکار زنجیره‌ای توصیف کرد که با یک چاقو تیز و خونی در خیابان‌های کرمانشاه به دنبال قربانی می‌گردد تا خون شهروندان را بریزد.

او اشاره‌ای به آمار مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته داشت و گفت: طی این مدت ۱۰ نفر از هم‌استانی‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده و ۲۸ مورد نیز بستری جدید داشتیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شمار بیماری بستری شده به کرونا ویروس مثبت را از ابتدای شیوع این ویروس در استان تا به امروز را ۲ هزار و ۵۲۹ مورد اعلام کرد و افزود: تعداد کل نمونه‌های گرفته شده نیز ۴۵ هزار ۴۲۴ مورد بوده است.

او با تشکر از همکاری مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: این روز‌ها خیابان‌های معروف به رفت و آمد شهروندان، قدری خلوت‌تر شده و بیشتر مردم از ماسک استفاده می‌کنند که تاثیر این رفتار‌ها را طی هفته‌های آینده خواهیم دید. معرف به رفت و آمد هستند بیشتر شده استفاده از ماسک بهتر است.

محمدی با تاکید بر استفاده از ماسک برای عموم مردم، گفت: استفاده از ماسک به عنوان یک مولفه مهم در زندگی اجتماعی جزء ضروریت‌های زندگی است، البته فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌شوی مکرر دست‌ها نیز باید همواره رعایت شود.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.