سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۷ خرده فروش موادمخدر در زرند

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری ۲۷ خرده فروش موادمخدر در قالب اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمود خدادادنژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زرند از ابتدای تیرجاری در قالب اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر یا شناسایی مناطق آلوده و عرضه کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی، موفق شدند در بازرسی از چند منزل و دکه فروش مواد غذایی ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

او افزود: در این رابطه ۲۷ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و تعداد ۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلیت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: در این مدت نیز یک باب منزل مسکونی و سه باب دکه فروش مواد غذایی هم به دلیل انواع فروش مواد مخدر و قرص‌های متادون و غیر مجاز با هماهنگی مراجع قضایی پلمب شد.

او مهم‌ترین راهکار برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را آموزش و فرهنگ سازی عنوان کرد و بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر در سطح شهر از مطالبات به حق مردم است تا نوجوانان و جوانان از خطر جدی این معضل در امان باشند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.